logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۰۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اسکان ۱۹ هزار و ۵۱ نفر از مسافران نوروزی در مدارس استان زنجان تا پایان ۱۳ فروردین

اسکان-۱۹-هزار-و-۵۱-نفر-از-مسافران-نوروزی-در-مدارس-استان-زنجان-تا-پایان-۱۳-فروردین

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان از اسکان ۱۹ هزار و ۵۱ نفر از مسافران نوروزی در مدارس استان زنجان تا پایان سیزده فروردین ماه خبر داد.

فضایل خاتمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ادامه اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهار کرد: تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه ۵۲۹۳ خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.

وی  با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۵۱ نفر در مدارس تعیین شده سطح اسکان یافتند، ابراز کرد: آمار اسکان در استان ۳۰ هزار و ۹۵۷ نفر روز بوده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه خدمت رسانی به مسافران نوروزی با روند خوبی ادامه دارد، عنوان کرد: 439 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در زنجان آماده سازی شده بود که برای خدمت رسانی بهتر بیش از 50 کلاس نیز بعدها اضافه شد.

وی با بیان اینکه بیش 50 آموزشگاه در استان زنجان خدمت رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: پایگاه هایی در مناطق مختلف استان برای این امر پیش بینی شد.

خاتمی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده رضایتمندی مسافران را به همراه داشته است، گفت: سعی ما این است که خدمات شایسته فرهنگیان را در استان ارائه دهیم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر